sobota, 7 grudnia 2013

2 rozdział

5 września /piątek/  dzień wyjazdu do Londynu
Stoję z dziewczynami i wszystkimi osobami które jadą na wycieczkę do Londynu. Mam nadzieję ze uda mi się zdobyć autograf chłopców z 1d.
-Asia co ty taka zamyślona?- spytała Ola
-Po prostu myślę o tym koncercie.-Odpowiedziałam
-Ja też już się nie mogę doczekać! Będziemy w pierwszym rzędzie rozumiesz?!-wykrzyknęła podekscytowana Nikola
-dziewczynki przestańcie krzyczeć. Wchodzimy na pokład samolotu.-Powiedziała do nas p.Ewa
-Tak oczywiście przepraszamy-Odpowiedziałyśmy wspólnie
Usiadłyśmy w samolocie koło siebie(były potrójne miejsca) i zaczęłyśmy rozmawiać przyciszonymi głosami
-Ja po prostu nie mogę uwierzyć że idziemy na ten koncert!-Powiedziała Nikola
-Ja tez to już za trzy dni-Ola
-Wreszcie zobaczymy naszych chłopców! Tyle na to czekałam, nie mogę się doczekać-odpowiedziałam
Rozmawiałyśmy o nich jeszcze trochę, a później zasnęłyśmy... Obudził mnie głos Klaudii
-Dziewczyny wstawajcie!! Wylądowałyśmy.
-Serio już jesteśmy?-Spytała budząc się Nikola
-Tak.-Odpowiedziała jej z uśmiechem Klaudia
W hotelu
Nasz hotel był naprawdę ładny. I bardzo nowoczesny oraz luksusowy. Mieścił się blisko tymczasowego domu chłopaków z 1d. Nie wiem jak to możliwe że na szkolną wycieczkę pojechaliśmy do takiego hotelu!!!!
 Image 1
Miałyśmy pokój we 4 ja, Klaudia, Ola, Nikola. Nasz pokój był przepiękny. Były tam 2 podwójne łóżka, od razu ustaliłyśmy że ja śpię z Olą, a Klaudia z Nikolą.

Weszłyśmy do pokoju i Ola od razu wykrzyknęła
-Ale tu pięknie to będą wspaniałe 2 tygodnie
-No oczywiście, że będą wspaniałe przecież czeka nas koncert One Direction i wiele innych atrakcji-Odpowiedziałam
-No właśnie. A skoro mamy teraz czas wolny i możemy wychodzić z hotelu to chodźmy pod rezydęcje naszego kochanego 1d!!!-Powiedziała Nikola
-Na pewno nas do niej nie wpuszczą, ale możemy iść-Powiedziała Klaudia
-No to chodźmy!-poiedziałam. Przebrałyśmy się bo miałyśy pogniecione ciuchy po locie w samolocie.ja założyłam:
Lelestyle – modne ubrania w śmiesznej cenie :)
klaudia:

moda modelki na imprezę
Nikola:
moda modelki
i Ola:
moda modelki
Miałyśmy naprawdę niedaleko do rezydencji chłopaków, bo już po 5 min zobaczyłyśmy tłumy fanek, zaczęłyśmy się przepychać cały czas trzymając się z ręce. Byłam bardzo zdziwiona, że udało nam się dotrzeć na sam przód. Czekałyśmy już jakieś 30 min przed ich rezydencją i już chciałyśmy wracać gdy nagle z ich domu wyszedł menadżer chłopców i powiedział, że wybierze 4 dziewczyny które będą mogły wejść do domu i dostać autografy chłopaków. Wtedy się odwróciłyśmy, a on spojrzał na nas i pokazał na nas ręką, a wtedy podeszli do nas ochroniarze i utorowali nam droge do domy chłopaków. Kiedy weszłyśmy do środka nie mogłyśmy uwierzyć własnym oczom bo zobaczyłyśmy chłopaków!!!!!!!!!!

Mam nadzieję że się podoba, ale jeśli nie będzie ani jednego komentarza pod ty rozdziałem to będzie mi bardzo przykro bo pisałam ten rozdział ponad 2 godziny




 





3 komentarze:

  1. Fajny pomysł na opowiadanie. Uwielbiam 1D. Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG OMG OMG też tak chce ja sie wgl dziwie jak one to przeżyły bo ja bym umarła na miejscu :o

    OdpowiedzUsuń