czwartek, 9 stycznia 2014

Rozdział 11

CZYTASZ=KOMENTUJESZ
Przepraszam, że taki krótki rozdział i nic się w nim nie dzieje, ale jest już 23:56, a ja jestem śpiąca, a muszę jeszcze powtórzyć do testu z niemca.
W ogóle ten tydzień był okropny(pod względem sprawdzianów)
We wtorek z polskiego z lektury.
W środę z angielskiego i geografi
A dzisiaj z chemi.
Postaram się żeby następny rozdział był ciekawszy, ale jutro raczej się nie pojawi bo spotykam się z koleżankami. Możecie pisać swoje pomysły na opowiadanie. Przepraszam za błędy, ale nie chcę mi się sprawdzać i szukać tych błędów.A teraz zapraszam do czytania.
Do hotelu wróciłyśmy przed 16. Kupiłam tą sukienkę i dobrałam do niej dodadki czarną torebkę, szpilki oraz kolczyki, pierścionek i branzoletkę. O 18 zaczęłam się szykować na randkę, Klaudia chciała mnie uczesać ale ja zdecydowałam, że zostawię  rozpuszczone włosy. Teraz siedzę na krześle przed lustrem w pokoju, a Nikola mnie maluje. Za pół godziny ma przyjść Harry, a ja się już stresuję. Jestem ciekawa gdzie mnie zabierze. Mam nadzieję, że to będzie wspaniały wieczór.
19:00:
Usłyszałam pukanie do drzwi(jaki on jest punktualny), wzięłam torebkę uściskałam dziewczyny i otworzyłam drzwi.
-Hej.-powiedziałam niepewnie
-Cześć kochanie.-odpowiedział Harry i wpił się w moje usta, ja oczywiście oddałam pocałunek. Niestety Nikola nam przerwała:
-Fuuu... Nie przy ludziach!!!-Nic nie odpowiedziałam tylko wystawiłam jej język i trzasnęłam drzwiam, łapiąc Harrego za rękę i idąc z nim w stronę jego samochodu. Wsiedliśmy do auta(o dziwo pod hotelem nie było żadnych krzyczących fanek). Jechaliśmy w milczeniu pół godziny, ale w końcu nie wytrzymałam i przerwałam ciszę:
-To powiesz mi gdzie mnie zabierasz?-Harry spojrzał na mnie i pokręcił głową
-Jeju.... Wiesz że nie nawidzę niesodzianek.-powiedziałam
-No dobrze, mogę ci zdradzić połowę. Wybierasz pierwszą czy drugą połowę?-spytał
-Pierwszą.-odpowiedziałam bez namysłu
-Ok...ale ta druga jest o wiele ciekawsza...-powiedział w zamyśleniu
-Możesz mi wreszcie powiedzieć?-powiedziałam bo wiedziałam, że na pewno nie zgodzi się żeby zdradzić mi 2 cześć naszej randki.
-Na początek pójdziemy do restauracji, ale tylko wtedy jeśli nie przeszkadza ci to, że cały świat się o tym dowie.-powiedział,  a ja po krótkim namyśle odpowiedziałam:
-Nie nie przeszkadza mi to i tak już wiedzą że jestem siostrą Nialla.-powiedziałam  i zamyśliłam się "Miałam sprawdzić tweeter'a, ciekawe jaką opinię mają na mój temat Directionerki?" wyjęłam swój telefon i zalogowałam się na tweeter'a i bardzo się zdziwiłam. Strasznie dużo nieznanych mi osób mnie obserwowało. W tym cały zespół One Direction. Znalazłam tweeta Niall, w którym "informował świat" że ma siostrę i tą siostrą jestem ja, napisał też, że wcześniej o nie miał pojęcia, że ma siostrę i brata oraz że ma nadzieję, że wszyscy zaakceptują mnie i Kubę bo on już mnie poznał i jestem wspaniałą osobą.
Nie mogłam uwierzyć, że napisał że jestem wspaniałą osobą. Harry spojrzał na mnie i zapytał:
-Co robisz?
-Sprawdzam tweeter'a, Niall napisał że jestem jego siostrą i chciałam sprawdzić jak inni na to zareagują.
-I co???
-Nie jest źle. Można chyba powiedzieć, że wasze fanki mnie zaakceptowały.-odpowiedziałam. Wylogowałam się z tweeter'a i zalogowałam na facebooka, a tam kolejna niespodzianka: ponad 1000 zaproszeń do znajomych. Byłam tak zamyślona że nie zdałam sobie, że wypowiedziałam swoje myśli na głos:
-Muszę zablokować swoje konto na fb, żeby nie wszyscy widzieli posty ktore dodaje.
-Znam to. Ja też przez to przechodziłem.-powiedział Harry wygrywając mnie tym z zamyślenia
-Myślałam, że nie masz konta na fb.
-Bo nie mam, ale kiedyś miałem.
-Aha.-odpowiedziałam i z powrotem skupiłam się na moim telefonie. Zobaczyłam, że mam 126 nieprzeczytanych wiadomości od Ilony, czyli mojej przyjaciółki z gimnazjum (ona jest Directionerką) otworzyłam wiadomości i zaczęłam czytać
Co ty sobie myślisz!!!!!!?????
Czemu nie powiedziałaś, że Niall to twój brat!!!!
(Wykrzykników było mnóstwo)
Czemu mnie ignorujesz??(i tym razem pełno znaków zapytania)
Może mi wreszcie odpowiesz!!!
Przeczytałam wszystkie wiadomości od ili (tak na nią mówię), a potem odpisałam:
Po 1 nie wiedziałam że Niall jest moim bratem
Po 2 nie ignoruję cię
Po 3 Harry Styles to mój chłopak
Po 4 mogłabyś się najpierw przywitać ze swoją przyjaciółką
Po 5 fajnie, że spytalaś jak tam w Londynie:-)
Odpowiedź uzyskałam na natychmiast:
No hej! Jak tam w Londynie? Jak moglaś nie wiedzieć.
Zaraz, zaraz...
Harry to twój chłopak?
Wyobraziłam sobie jej minę i roześmiałam się, na co Harry zapytał:
-Co jest?
-Nic nic. Tylko powiedziałam mojej przyjaciółce że jesteśmy parą i wyobraziłam sobie jej minę.
-Aha. I jak zareagowała?
-Narazie zapytała "Zaraz zaraz... Harry to twój chłopak"-naśladowałam jej głos i odpisałam jej
Tak
Po 2 sekundach dostałam odpowiedź:
Wejdź na skayp'a, musimy pogadać, masz mi wszystko opowiedzieć!!!!!
Znowu masa wykrzykników. Odpisałam jej:
Nie mogę teraz, jadę z Harrym samochodem na randkę, ale nie powiem ci gdzie bo sama nwm.
Znowu bardzo szybko odpisała:
Masz wejść na skayp'a jak tylko bd mogła. Oczywiście napisz mi smsa że weszłaś żebym ja też weszła!!!!! A teraz nie przeszkadzam. Pa kochana!!!
Odpisałam tylko:
Okok. Do zobaczenia.
-Jesteśmy.-powiedział Harry i wysiedliśmy z samochodu. Moim oczom ukazała się malutka restauracja, była ślicznie urządzona. Rozejrzałam się, a Harry podszedł do mnie, złapał za rękę i szepnął mi do ucha:
-Jesteśmy poza Londynem. To moja ulubiona restauracja.-uśmiechnęłam się i weszliśmy do środka. Zanim drzwi się za nami zamknęły zobaczyłam blask flesza, a Harry powiedział:
-Jutro będziesz w gazetach, a w internecie już dzisiaj.-usiedliśmy pod scianą przy 2 osobowym stoliku.

4 komentarze:

  1. Genialny <3 Czekam na następny :D
    Jak będziesz miała chwilę czasu to zapraszam do mnie na nowy rozdział: http://story-of-my-life-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można przerwać w takim momencie ?! Nie rozumiem . _ . Ale i tak super rozdział <3 Szkoda, że taki krótki, ale rozumiem ;) Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz lepiej ;)
    ~Midnight

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka tam informacja :
    ,,Jutro bedziesz w gazetach, a w internecie juz dzisiaj"
    No pewnie taka tam mała wgl nie istotna wiadomość, Harry kocham cie hahah<333 cb tez bloggerko ;)

    OdpowiedzUsuń