środa, 29 stycznia 2014

Rozdział 17 "przygotowania"

I jest kolejny rozdział. Mam nadzieje, że się podoba i dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze i przepraszam was, że rozdziały są takie krótkie, ale mam baaardzo dużo nauki :-)
Zapraszam do czytania i zostawcie w komentarzu swoją opinię <3
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

Jest 12 września, piątek ok.18, siedzimy z dziewczynami w hotelu i czekamy na Harrego, Liama i Louisa, którzy mają przyjść do nas o 19. Zayn zostanie z Niallem. Wczoraj zadzwoniłam do Kuby i powiedziałam mu o filmie dla Nialla, na początku strasznie narzekał, że nie zdąży w nie całe 2 dni go nagrać, ale w końcu się zgodził, aby trochę mu to ułatwić napisałyśmy, żeby Directionerki wysyłały to co nagrają dla Nialla na maila-a. Z Kubą ustaliliśmy też, że przyjadą do Lobdynu po południu w sobotę. Chłopcy stwierdzili, że będą 2 imprezy urodzinowe dla Nialla, 1 dla rodziny, czyli: ja, moi rodzice, jego mama, Kuba, Greg, a także Klaudia, Ola, Nikola, chłopcy i ich rodziny, a druga dla znajomych. Pierwsza odbędzie się w sobotę, a 2 w niedzielę. Dzisiaj ustalimy kogo zapraszamy na tą imprezę dla znajomych. Dzisiaj byliśmy z klasą zwiedzać Londyn (znowu) i poszliśmy też do jakiegoś muzeum.
Równo o 19 przyszli chłopcy, otworzyłam drzwi, Liam i Louis weszli i usiedli na kanapie, a Harry podszedł do mnie i złączył nasze usta w długim pocałunku. Czułam jego wargi na moich oraz jego cudowny zapach. Z tego wszystkiego zapomniałam o oddychaniu i dopiero kiedy się od siebie oderwaliśmy zaczerpnęłam gwałtownie powietrza. Trzymając się za ręce poszliśmy do pozostałych (Harry zamknał drzwi i przekręcił klucz). Cała nasza 7 usiadła na łóżku (moim i Oli), ja wzięłam z szafki mój notes i długopis.
-To może najpierw zrobimy listę gości?-zapytałam
-Ok.-odpowiedzieli wszyscy razem
-To kto będzie?-spytałam
-Moja mama, Robin, Gemma i może jej chłopak.-powiedział Harry, potem po koleji każdy mówił kto będzie od niego po pół godzinie była gotowa lista:
1Harry
2Liam
3Louis
4Zayn
5Asia
6Klaudia
7Nikola
8Ola
9Kuba
10Anne
11Robin
12Gemma Styles
13Maura Horan
14Artur Czrnecki
15Agata Czarnecka
16mama Liama (tylko bo nikt więcej nie może)
17Mama Zayna
18Mama Louisa
19siostra Louisa
20Louise
21Lux
22chłopak Gemmy (?)
23Perrie
24Eleanor
25Daniell
-To imprezę robimy w naszym domu, tylko kto zabierze z niego Nialla na cały dzień?-spytał Louis
-Ja nie.-powiedziałam równocześnie z dziewczynami
-Ja też nie, a Zayn siedzi z nim dzisiaj, więc on też nie.-powiedział Hazza
-Ja też nie.-odparł Louis
-Czyli nie mam wyjścia?-spytał Liam
-Nieeee.-odpowiedzieliśmy wszyscy razem.
-No ale gdzie ja go zabiorę?-spytał Liam
-Wymyśl coś.-powiedziałam
-Super...-powiedział Liam
-No weź tylko mi tu nie strzelaj fochów.-powiedział Lou
-Zabierz go do supermarketu, nado's czy coś w tym stylu.
-Dobra.-powiedział Liam bez cienia radości w głosie
-A co do jedzenia. To robimy je sami czy coś zamawiamy?-spytał Louis
-I to i to.-odpowiedziałam
-Część zrobimy, a część zamowimy.-dodał Harry
-A kto pojedzie na lotnisko?-spytała Ola
-Oczywiście, że ja. Oni przylatują tutaj o 14:10, a impreza zaczyna się o 17, więc zawiozę ich do naszego pokoju.-odpowiedziałam, mówiłam o moich rodzicach, bo mama Nialla leci innym samolotem. Klaudia jakby czytając mi w myślach powiedziała:
-A kto pojedzie po mamę Nialla.-spojrzałam na Louisa,  ten krzyknął:
-Na mnie nie licz!!! Ja na pewno coś źle zrobię, więc to chyba oczywiste, że pojedzie Zayn.
-Ok ok. To coś jeszcze musimy ustalić?-spojrzałam na zegarek była 21
-Nie to chyba wszystko...-stwierdził Harry
-Czyli jutro Liam zabiera Nialla z domu o 8, a ja, Klaudia, Ola i Nikola przychodzimy o 8:15, sprzatamy cały dom, a Louis i Zayn jadą po jedzenie, Harry jedzie po jakieś ozdoby, potem jak już wrócicie zabieramy się do ozdabiania domu, potem ja jadę po moją rodzinę, a Zayn po mamę Nialla. Postaram się wrócić i jeszcze pomóc wam w ostatnich przygotowaniach, ale nie wiem czy mi się to uda, bo muszę sprawdzić ten film co przywiezie Kuba, no i jeszcze jechać z rodzicami do sklepu bo uparli  się, że coś muszą dać Niallowi. A tak ogólnie to nie mam samochodu i prawa jazdy, znaczy w Polsce mogę jeździć jeśli siedzi koło mnoe ktoś kto ma prawo jazdy, ale tu nie. JAK JA MOGŁAM O TYM ZAPOMNIEĆ? Może mi ktoś powiedzieć?-spytałam zdenerwowana
-Spokojnie ja pojadę z tobą, moim autem.-powiedział Harry
-Dziękuję.-powiedziałam i wpiłam się w jego usta. Jeszcze trochę gadaliśmy, żeby jutrzejszy dzień był dopięty na ostatni guzik. O 22:30 chłopcy poszli, a my ustawiłyśmy budzik na 7 i poszłyśmy spać.

7 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać imprezki :DD Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu extra, będzie biba ! :D Kiedy dodasz next tak mniej więcej ? Liczę, że szybko, czekam. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo ... Laaskaa kiedy next ?!

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! masz talent... nwm, który raz to powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super ale mało tu jest o związku Harry'ego i Asi, praktycznie tylko tyle że sie całują i jedna randka :( ale po za to jest genialne !

    OdpowiedzUsuń