niedziela, 26 stycznia 2014

Rozdział 16

Cała rozmowa była po polsku, więc Niall, Harry i Liam nic nie zrozumieli. Kiedy tylko się rozłączyłam Harry spytał:
-Kto to był?
-Mój młodszy brat.-odpowiedziałam, miałam nadzieję, że nie będzie już więcej pytał, ale się przeliczyłam, bo zapytał:
-I co chciał?-nie mogłam przy Niallu powiedzieć o co chodziło, więc odpowiedziałam tylko:
-Chciał wiedzieć co robię i czy podoba mi się w Londynie.
-To z czego się tak cieszyłaś?-spytał Niall, na początku nie wiedziałam co odpowiedzieć, ale w końcu powiedziałam:
-Yyy... No bo Kuba znalazł sobie wreszcie dziewczynę.
-Aha.-odpowiedział Niall
-To co teraz robimy?-spytał Harry
-Nie wiem.-odpowiedziałam
-To może oprowadzimy was najpierw po domu bo ostatnio nie mieliśmy ojazji.-powiedział Liam, a my przytaknełyśmy. Najpierw chłopcy pokazali nam salon, potem Niall uparł się że musi nam pokazać spirzarnie, potem pokój Louisa, Zayna, Liama, Nialla i Harrego, obejrzeliśmy też basen, saunę i wiele innych pokoi. Wróciliśmy do pokoju i usiedliśmy na kanapie. Chcieliśmy obejrzeć jakiś film, ale do Oli zadzwonił Piotrek i powiedział, żebyśmy wracali do hotelu bo będzie jakiś wieczór filmowy na którym wszyscy mają być. Spojrzałam na zegarek, była już 16:30 nie mam pojęcia jak to możliwe ale dzisiaj czas płynął mi bardzo szybko.
-My już musimy iść.-powiedziała Ola
-To może was odprowadzimy?-spytał Niall
-Nie. Same się przejdziemy.-powiedziałam
-Na pewno?-spytał Liam
-Tak.-odparła Nikola. Wstałyśmy z kanapy i poszłyśmy do drzwi, Harry pocałował mnie namiętnie w usta na pożegnanie, a Niall i Liam mnie przytulili. Wyszliśmy z ich domu (na szczęście nie było paparzzie), a ja zaczęłam rozmowę:
-No więc wiecie że Niall ma urodziny po jutrze no i Kuba pomyślał, że mogli by tu przyjechać, znaczy on, jego dziewczyna, moi rodzice i mama Nialla.
-To świetny pomysł.-powiedziała Klaudia
-A my zorganizujemy imprezę.-dodała podekscytowna Nikola
-No i jeszcze musimy wymyślić jakiś prezent dla Nialla.-powiedziałam
-No tylko co my mogłybyśmy mu dać?-spytała Ola
-No właśnie nie mam pojęcia.-powiedziałam
-Może coś od polskich directionerek?-zaproponowała Klaudia
-Świetny pomysł! Ale co dokładnie?-spytałam
-No nie wiem. Łatwiej było by gdybyśmy były w Polsce.-powiedziała Kaudia
-Kuba może wszystko zorganizować.-powiedziałam
-No to ja mam taki pomysł, żeby nagrać dla niego film od polskich Directioner.-powiedziała Nikola
-Super!!! Trzeba zadzwonić do Kuby tylko będzie musiał się bardzo spieszyć bo jest strasznie mało czasu.-powiedziałam
-No i możemy jeszcze poprosić Kubę, żeby przywiózł ten bigos i schabowego od Ilony i Kasi.-dodała Ola
-No to mamy już wszystko ustalone, teraz trzeba tylko zadzwonić do Kuby i ogłosić na fb i tt, że nagrywamy filmik na urodziny dla Nialla oczywiście po polsku, żeby Niall się nie zorientował, że nagrywamy ten film i wszystko gotowe.-powiedziałam. Właśnie doszłyśmy do hotelu, podeszłyśmy do recepcji, gdzie ci co naprawiali lóżko w naszym pokoju zostawili klucze, wzięłyśmy je i poszłyśmy do pokoju.

Pokój Harrego:



&
 pokój Nialla;

6 komentarzy:

  1. Cudeńko <3 Dawaj mi tu następny.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział : http://story-of-my-life-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Daaaaaawaaaaaaaaj szybko następny rozdział ! Mam nadzieje że w rozdziale 17 beda urodziny Niall'erka < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. niallera urodziny zapowiadają się zajebiście czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze to nie dzieje sie na serio bo nagralabym cos dla Niallerka ;) Supcio chrupcio

    OdpowiedzUsuń