niedziela, 12 stycznia 2014

Rozdział 12

No i mamy kolejny rozdział!!! Przepraszam, że taki krótki, ale mam bardzo dużo nauki. Stwierdziłam, że będę dodawać krótsze rozdziały, bo gdyby miały być długie to pojawiałyby się o wiele rzadziej. Mam nadzieję, że ten rozdział się Wam podoba.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ.

Podeszła do nas kelnerka i podała nam menu. Ja wybrałam sałatekę, a Harry Raviolli z grzybami.
-Chcą państwo coś do picia?-spytała kelnerka
-Tak, poproszę late machiato.-powiedziałam, moja mama nie nawidzi jak piję kawę, ale ja ją uwielbiam, więc jeśli tylko mogę to zawsze zamawiam ją w restauracji.
-A ja poproszę colę.-powiedział Harry. Kelnerka odeszła, i po 15 min przyniosła nasze zamówienie.
-To może teraz ty mi coś o sobie opowiesz?-spytałam Harrego, a on zaczął mi opowiadać o swoim dzieciństwie, a potem o tym jak poszedł do x-factor'a, jak poznał chłopaków i o swojej karierze. Podczas rozmowy nachylaliśmy się do siebie, tak że kiedy Harry wypowiedział ostatnie słowa dotyczące jego kariery nasze usta złączyły się w pocałunku. Po skończonej kolacji wyszliśmy z restauracji i wsiedliśmy do samochodu Harrego.
-Mówiłaś, że nigdy nie byłaś na London Eye, więc jeśli nie jesteś jeszcze zmęczona to możemy teraz tam pojechać.-powiedział Harry, spojrzałam na zegarek była 21:05.
-Nie jestem zmęczona.-powiedziałam, Harry przekręcił kluczyki w stacyjce i ruszyliśmy. Podczas drogi rozmawialiśmy o wszystkimi i o niczym. Po 15 minutach byliśmy na miejscu, wysiedliśmy z samochodu i podeszliśmy do London Eye.
-Ale ogromne.-powiedziałam, a Harry splótł razem nasze palce i wsiedliśmy do kapsuły. Kiedy byliśmy na górze Harry powiedział:
-Spójrz w górę.-spojrzałam, a na  ciemnym niebie pojawiły się fajerwerki, które stworzyły napis: I <3 YOU JOANNA!!!!
TWÓJ HARRY <3 <3 <3
-Ja ciebie też kocham.-wyszeptałam, odwróciłam się w jego stronę i przyciągnęłam go do siebie, a Harry podniósł mnie i pocałował. Dotyk jego ust na moich przeszył mnie jak bym została porażona prądem. Harry objął mnie mocniej, a ja zacisnęłam ręce na jego ramionach. Słyszałam, że jego serce przyspieszyło, zupełnie tak jak moje. Ten pocałunek był zupełnie inny niż pozostałe. Harry całował mnie delikatnie, a jednocześnie z wielką namiętnością. Kiedy oderwaliśmy się od siebie gwałtownie zaczerpnęłam powietrza, zupełnie zapomniałam o oddychaniu.
-Dziękuję.-powiedziałam, a Harry spojrzał na mnie z pytającą miną i spytał:
-Ale za co?
-Za to że jesteś, za to że mnie kochasz, za ten wspaniały wieczór i za to że mogłam cię poznać.-powiedziałam, a wtedy dojechaliśmy na dół, wysiedliśmy z kapsuły i wsiedliśmy ponownie do samochodu Harrego, który odwiózł mnie do hotelu. Weszłam do pokoju, a dziewczyny już spały, sprawdziłam godzinę była już 23:40. Zastanawiałam się czy napisać SMS'a do Ilony bo pewnie już śpi. Zdecydowałam że napiszę bo inaczej zrobi mi aferę. Wzięłam laptopa i usiadłam na fotelu pod oknem. Zalogowałam się na skayp'a i wysłałam SMS'a do ili. Czekając, aż ona zrobi się dostępna zalogowałam się na fb i zmieniałam w ustawieniach, żeby tylko znajomi widzieli posty które dodaję. Po 5 min zadzwoniła do mnie Ilona, odebrałam i ili pojawiła się na ekranie. Siedziała na łóżku w piżamie, a włosy miała potargane.
-Widzę, że cię obudziłam.-powiedziałam
-Nie szkodzi. Lepiej opowiadaj jak tam randka z Harrym.
-Było wspaniale Harry opowiadał mi o swoim dzieciństwie, o tym jak poszedł do x-factor'a i o całej swojej karierze.
-I co?? To co ci powiedział zgadza się z tym co piszą w gazetach?-spytała Ilona
-Nie wszystko. Gazety robią ze wszystkiego wielkie halo. A tak naprawdę to Harry jest bardzo miłym facetem.-odpowiedziałam
-I co dalej robiliscie?
-Potem mnie pocałował, a poźniej poszliśmy na London Eye i kiedy byliśmy na górze na niebie pojawiły się fajerwerki które utworzyły napis:
I <3 YOU JOANNA!!!!
TWÓJ HARRY <3 <3 <3, a potem się całowaliśmy.-odparłam
-Aaaa!!-krzyknęła Ilona
-Nie krzycz tak. Dziewczyny śpią.-powiedziałam
-Okej okej. A co tam z Niallem?-spytała
-A co ma być?-odpowiedziałam pytaniem na pytanie
-No jaki on jest? Cieszysz się, że on jest twoim bratem?
-Tak cieszę się i Niall jest naprawdę bardzo miły. Powiedział, że będzie się mną opiekował i że zawsze chciał mieć młodszą siostrę.
-Awww..-powiedziała, a potem dodała:
-Pamiętasz o jego urodzinach?
-Tak. Są 13 września czyli za 3 dni.-odparłam
-A co mu kupisz?
-Nie mam pojęcia. Jeszcze o tym nie myślałam.-powiedziałam
-To lepiej pomyśl bo zostało ci nie wiele czasu.
-No wiem. Muszę coś wymyślić do soboty.-odparłam
-Dobra ja już kończę bo jutro idę do szkoły.-powiedziała ili
-Papa.-odparłam
-Papa.-pożegnałyśmy się i weszłam na fb, miałam bardzo dużo powiadomień, weszłam  na stronę (na facebook'u): "Jaram się Niallem Horanem bardziej niż Fredka Jeremiaszem" jest to strona polskich Directionerek, to co tam zobaczyłam było miłym zaskoczeniem. Oczywiście pojawiły się zdj moje i Hazzy, ale nie było hejtow dotyczących mnie. Jedna z adminek napisała, że mnie nie lubi i pod tym postem było mnóstwo komentarzy, że ona nie ma prawa tak o mnie mówić bo mnie nie zna. Inne adminki napisały, że dla nich najważniejsze jest szczęście Harrego. Weszłam też na inne polskie fanpage 1D i tam też nie było hejtów dotyczących mojej osoby. Jednym słowem większość polskich Directionerek zaakceptowały to że jestem siostrą Nialla i dziewczyną Harrego, niektóre się bardzo z tego cieszą bo mają nadzieję, że One Direction przyjadą do Polski. Gorzej było na fanpage'ach 1d innych krajów, na których było sporo hejtów, na szczęście były też miłe słowa na mój temat. Siedziałam jeszcze trochę na fb i ok 2:00 poszłam spać.

11 komentarzy:

  1. Nowy wygląd bloga jest genialny :D
    Rozdział jak zawsze świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój styl pisania mi się podoba, jest luźny, fajnie się czyta. Mam tylko takie jedno spostrzeżenie. Wszystko dzieje się bardzo szybko. Może warto by jednak trochę bardzoej opisać jakąś sytuacje np. Tą w restauracji. Ale cała reszta bardzo dobrze. Nie jestem zadnym specem w tej sprawie ani nic z tych rzeczy ani tymbardziej nie chcialam Cie obrazic ani nic z tych rzeczy. Opowiadanie jest fajne ;)
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. I postaram się bardziej opisywać sytuację :-)

      Usuń
  3. Troszkę za szybka akcja, ale i tak ulubiony blog ;)
    ~Midnight

    OdpowiedzUsuń
  4. ONA JEST BRATEM NIALLA?!
    ~ Midnight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:-) to było w rozdziale 7 i 8 <3

      Usuń
    2. Ale że BRATEM?! raczej siostrą ;)

      Usuń
    3. Kurcze nie zauwarzyłam zaraz to poprawię. Wiem jestem głupia, nie mam pojęcia jak to zrobiłam :-)
      Dzięki że zauwarzyłaś :-)

      Usuń
  5. Wow Haha staram sie komentować każdy rozdz ale ty piszesz tak swietnie ze. Brakuje mi słów

    OdpowiedzUsuń